Bedrijven die beschikken over een vlot werkend CRM software systeem, hebben een aantoonbare voorsprong op concurrenten zonder. Onze online CRM module staat in voor de dagelijkse organisatie van uw klantenbeheer en alle bijhorende functionaliteiten, zoals het centraal beheer en opvolgen van klanten, contacten en leads.
Onze ervaring leert dat relatiebeheer binnen bedrijven op een gelijkaardige wijze verloopt, maar dat elk bedrijf niettemin een aantal specifieke behoeften heeft. Onze modulaire aanpak zorgt er voor dat uw CRM pakket perfect op maat vervaardigd is.
Onze module draait volledig online. Dit betekent dat uw klanteninformatie steeds up-to-date is en altijd en overal geraadpleegd kan worden. Hiermee wint u vanzelfsprekend niet alleen tijd, maar verbetert u ook de kwaliteit van uw opvolging. Door deze directe toegang zijn ook uw medewerkers steeds op de hoogte van aanpassingen in het contactenbestand en kunnen zij efficiënter communiceren met klanten en/of prospecten.
Een uitgebreid tag-systeem laat toe om elk bedrijf of contactpersoon gedetailleerd te identificeren. Deze tags zijn vrij door u te bepalen. De CRM module omvat bovendien verschillende zoekmogelijkheden om op basis van ingevoerde tags specifieke lijsten van bedrijven en/of personen samen te stellen. Tags voor bedrijven kunnen bijvoorbeeld zijn: type bedrijf, sector, aantal werknemers, omzet, … Bij personen kan u kiezen voor de tags: type contract, type nieuwsbrieven die hij/zij wenst te ontvangen, actieve netwerken, speciale graden, titels of waarden.
Uw contactenbestand kan uiteraard met Outlook (vanaf versie 2013) en mobiele toestellen gesynchroniseerd worden via ActiveSync. Ons systeem laat bovendien toe om een selectieve synchronisatie uit te voeren van enkel die contacten die voor u belangrijk zijn. Daarnaast is het mogelijk om ook op uw mobiel toestel een search uit te voeren in alle contacten bewaard op het online CRM systeem. Op deze wijze hebt u altijd snel alle gegevens van uw contacten bij de hand.